lördag 19 maj 2012

Fint väder

Dagarna passerar förbi här, ibland har vi lite långsamt och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. leker på gården själva eller med de andra barnen. Poolen har vi inte vågat oss på ännu... har i alla fall köpt "vingar" till barnet men är själv av åsikten när man är så liten och ska bada i en pool som man själv inte kan stå i bör ha en flytväst på sig - hittade ingen på snabbshoppingrundan igår. Det ser ut som att jag inte kan gå och shoppa eller promenera med lillkillen om han inte sover och är trött. Han har fått rejäla utbrott när det inte passar honom att sitta i vagnen. Han vill gå i den här galna trafiken - riktigt knepigt! Det gör mig väldigt låst! Jag behöver komma ut från området och promenera eller se mig omkring en gång om dagen i alla fall. Ikväll skulle vi egentligen på middag till en annan adoptivfamilj men tiden ändrades till väldigt sen middag så det fick bli en hemmalördagkväll igen. Skönt och varm temperatur har det varit nu i två dagar men ordentligt regnväder här ikväll.

2 kommentarer:

  1. Hej Annelie!
    Jag tycker det är jättespännande att läsa om din resa i Kenya. Jag hoppas allt går bra med adoptionen och ser mycket fram emot att hälsa på er i Stockholm när ni kommer hem igen!
    Massor med kramar från Matilda i Linghem

    http://matildajakobssons.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej Annelie låter som en dag ur mitt liv när killarna fick " utbrott i affärerna men skämt åsido , tänker på er coh jättekul att få läsa lite till om er Kramar pernilla

    SvaraRadera